Santiago de Compastella - Reisverslagen van Herman en Philip - WaarBenJij.nu Santiago de Compastella - Reisverslagen van Herman en Philip - WaarBenJij.nu

Santiago de Compastella

Na het zien van The Way was t hek van de dam! Dat moest ik ook doen! Anja haakte al snel af als kandidaat toen bleek dat het meer dan een weekje lopen werd. Gelukkig bleek Herman dit ook nog op zijn Bucket list te hebben staan. Eigenlijk niet voor dit jaar maar na een paar weekjes bedenktijd was de knoop gehakt. We gaan de Santiago de Compostela lopen. Exacte planning moet nog gemaakt worden maar waarschijnlijk hebben we 5 tot 6 weken hiervoor nodig. Vertrekdatum eind mei...

4 januari was het zover. Twee jonge goden in de bloei van hun leven hebben hun eerste training achter de rug. Na 18km was er weinig over van deze goddelijke uitstraling over. Als twee krasse knarren verlieten ze de Drunense duinen!
Na 1 week recovery hebben we vandaag 20 km over de Seterse Heide gezworven. Gesteund en vergezeld door Anja. Afgerond met een trappistje met appeltaart bij de Seterse hoeve! Het resultaat van deze inspanning was minder heftig dan vorige week. Sterker nog, t ging best makkelijk vandaag.
Gisteren heb ik al nieuwe schoenen gekocht bij Dirven in Made. Wat een topzaak! Prima advies gehad voor mijn schoenen, maar ook voor de uitrusting en kleding. Het ziet er naar uit dat we tijdens de Camino net zo veel gaan uitgeven als ervoor ;-)